czwartek, 11 sierpnia 2016

Mój sprzęt :)

Cześć dzisiaj chciałabym wam zaprezentować mój sprzęt, czyli to czego używam. (narzędzia, ,,pierdółki" etc.)
Wspomnę też, że nie pokażę modeliny, bo nie mam po co. Jednak mogę tutaj napisać jakiej modeliny używam (firma i kolory).



Zanim pojawią się zdjęcia  opowiem wam o wcześniej wspomnianej modelinie. Obecnie używam masy tylko z firmy FIMO (kiedyś używałam astry). Kolory, które są obecnie w moim posiadaniu:
Nazwy prawidłowe (?):

-Sahara 70
-Różany perłowy 207
-Jasny róż 21
-Czarny 9
-Czekolada 75
-Słoneczna żółć 16
-Indiańska czerwień 24
-Wanilia 105
-Biały 0
-Gwiezdny pył 903
-Złoty 11
-Jabłkowa zieleń  50
-Niebieski 37
-Miętowy 505
-Biały brokatowy 052

Nazwy moje (gdyż nie znalazłam numerków ani nazw nadanych przez FIMO):

-,,Pomarańczowy"
-Biały transparentny

Teraz narzędzia :)


2 zestawy skalpeli + kombinerki do cięcia
Narzędzia FIMO PROFESSIONAL
 Suche pastele Astra
 Zestaw do wyciskania (?) z tego co pamiętam również z FIMO PROFESSIONAL
Lakier FIMO 10ml, patyczki FIMO (owoce,warzywa,słodycze) pędzelki i szczoteczka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz